Snart semester

Hej alla 

Det blir inte så mycket skrivande här ... helt enkelt pga att jag inte har så mycket att skriva om ... och det är ju egentligen något bra.
Jag mår underbart!  På riktigt!  :)
Jag njuter av solen... värmen. .sommaren och snart den kommande semestern. . Jag jobbar 4 veckor till sen semester i fyra veckor. . Har 7 veckor till att ta ut men sparar dem till hösten och vintern. . Kanske någon härlig resa då.

I sommar ska jag njuta av att kunna vara med barnen ... orkade inget alls förra sommaren. Ska hitta på allt möjligt med dem .. ska bli så härligt. 

Hade ju lätta cellförändringar på livmodertappen i Januari. .. var på återbesök och det visade sig att jag bara behövde något piller då det var något virus ... så nu är det överstökat :)

Kram på er och försök att njuta av sommaren så gott det går 

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer