Jag mår toppen

Njuter av sommaren 

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om men jag får frågor via mail hur jag mår och om jag fortfarande mår bra. Svaret är JAAAAAAA :) 
Jag har semester nu och njuter av att kunna spendera varje minut med barnen.  Vi har inte gjort något speciellt direkt och det känns underbart att inte ha krav på att vi måste göra det här och det där. Vi uppskattar att livet är som det är just nu och hittar på lite allt möjligt. 




Vi har även 4 st nya familjemedlemmar som är 2 veckor gamla just nu så vi kan inte lämna hemmet några längre stunder.  2 små flickor och 2 små pojkar. 


Ett år har nu gått mellan dessa bilder. Jag kan inte förstå. Jag kan äntligen sätta upp håret och göra både tofs och fläta nu :)  Bilden längst upp till vänster är från dagen efter jag opererades och de andra två är från senaste veckan. 
Jag kommer aldrig att glömma 






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer