Semestern är över

Vill vara mera ledig 

Har precis börjat jobba igen efter en  4 veckor lång semester. Det har varit såååå skönt att få vara ledig med barnen.  Det här har varit en semester där barnen fått bestämma nästan allt. Förra sommaren gick åt att ta igen sig och komma tillbaka. Vi njöt av förra sommaren också. Det var en sommar då barnen slapp se mig åka fram och tillbaka till sjukhus. Men denna har jag orkat ännu mer. Vi har badat, tävlat i vattenrutsch kang, åkt bergodalbanor om och om igen, slappat, ätit glass, kollat på djur, träffat vänner, grillat, kollat på Rihannas konsert och sedan FC Barcelonas fotbollsmatch på Friends Arena, tittat på film långt in på nätterna, sovit ut på morgonen. :)

Ännu en sommar har gått utan cancer!  :)

Nu har jag börjat jobba igen. Mitt nästa steg är att ringa och boka tid för min bröstvårta som ska göras i två omgångar med 3 månaders mellanrum. Återkommer mer om det sen. 

Uppdaterar inte här så ofta längre men kommer alltid att skriva något då och då. Resan är ju trots allt inte slut än men jag har kommit en bra bit på vägen. 6 månader kvar till 3 år :)

Kram på er alla 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer