Vintertid

Vintertid 

Känner mest att jag upprepar mig nu. Skriver inte då det inte finns så mycket att skriva om :).
Jag mår oförskämt bra!  Jag lever och är fortfarande cancerfri! Jag har ännu inte tagit tag i att ringa om en tid för min bröstvårta. Livet har helt enkelt kommit emellan, jobb, barn, jobb barn. :) Allt det andra betyder inte så mycket! 

Jag brukar inte skriva så mycket om mitt övriga privatliv. Speciellt när det kommer till mitt arbete som jag inte kan berätta så mycket om. Men jag arbetar på ett klass 1 fängelse med män som begått våld i nära relation. Majoriteten är dömda för mord och så här i juletider brukar jag tänka extra mycket  på alla utsatta kvinnor och barn som måste gömma sig på kvinnojourer. Därför vill jag passa på att berätta om att Scandic i Södertälje har en julklappsinsamling till utsatta barn. Man kan åka dit och lämna en julklapp under deras gran. Skriv gärna om det är könsbestämt och till vilken ålder den passar. Själv har jag lämnat in två. 

Önskar en VIT JUL för alla barn. 
Kram till er som kämpar och tack för alla fina mail .

Kram på er. 


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer