Jul stressen är över. ..

Snart 1 år

Jag har haft en bra jul ... om två månader har det gått 1 år sedan den där dagen i duschen då jag hittade knölen ... då fanns inte den här dagen för mig. Kunde inte tänka hit .. iallafall inte att jag skulle må så bra 10 månader senare ... för bra mår jag!!!! Fysiskt precis som vanligt ... psykiskt mår jag bra med en del svackor där oron kommer tillbaka .. och så kommer det att vara och så får det vara.

Om två veckor börjar jag jobba 100% .. men på Måndag ska jag till gyn. . Så kanske blir operation snart. . Återkommer om det imorgon. .. 
Det roliga är att jag igår fick tillbaka min menstruation som jag inte haft på 9 månader .. såklart den kommer lagom till man ska lägga sig i gynstolen. . Men men .. snart är den borta för alltid. ..

Be strong ...
Mer imorgon. ..

Kommentarer

  1. Är så tacksam för din berättelse. Den är till stor hjälp för mig nu. Så skönt att höra att du mär så bra idag. Lite som att få se in i min egen framtid. Kom ihåg att fira ordentligt att du tagit dig igenom detta! Lycka till imorgon! Kram från Mari

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer