Tid i April

Kirurg besök 

Nu har jag fått en tid till kirurgen. 28 April ska jag dit sen vet jag inget mer, men det är första återbesök sedan sista påfyllningen av implantaten. Jag ska också på första efter kontrollen på Sös någon dag i April annars händer det inte så mycket mer. 
Jag fick igår ett brev från patologen där det stod att mina äggstockar som man plockade bort var helt friska, men det var "nästan" väntat.
Breven där det står Karolinska på besöker min brevlåda mer sällan nu vilket är positivt. Men jag känner ett litet obehag varje gång de dyker upp trots att jag vet att jag inte har gjort några undersökningar där jag inväntar svar.

Annars händer det inte så mycket.  Jag mår bra och jobbar på. Har sökt en ny tjänst på mitt jobb och ska på intervju och arbetsprov i början av April. Vi får se hur det går med det. Jag trivs jättebra med den tjänst jag har men det är alltid roligt med nya utmaningar.

Ha det :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer