Träffat kirurgen

Byte av inlägg 

Då har jag äntligen fått träffa kirurgen igen. En resa som normalt tar 20 min tog idag 1,5 timmar då det var världens kö på Essingeleden. Så jag kom 45 min försent och förstörde säkert för andra som väntade ... sorry!!! 

Hon bad mig förklara vad jag tyckte var bra och vad som inte var bra innan jag klädde av mig så hon fick en bild av det innan hon tittade.
Jag hade egentligen inte så mycket att klaga på. . Jag är tacksam för det jag fått ...

Men om jag nu ska vara lite kritisk så är det mest att det är en liten höjdskillnad ... den ena är stenhård och den andra är mindre utfylld på sidan. 

När jag klätt av mig förstod hon vad jag menade. Hon mätte och det är 1,5 cm höjdskillnad och den ena är märkbart hårdare och den andra sidan behöver ett bredare inlägg. Men hon tyckte "klyftan" var perfekt vilket jag håller med om. 

Så byte blir det :) ... Båda sidor ska få ett annat inlägg med annan form och mjukhet. De kommer att vara samma storlek men bredare vilket gör att de ser en aning fylligare ut. 

Jag frågade även om bröstvårtan. Man kan göra den direkt men det kan då senare bli en viss höjdskillnad så det bästa är att vänta minst tre månader efter bytet och så får det bli.

Dock blir operationen efter sommaren. Kö just nu då många är sjuka ... men det är självklart viktigare och jag har absolut inget emot att vänta ... 

Tacksam. .. 

Ha det gott :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer