Bort med fibrom, gymmat , strålning nr 6 avklarat.

Fullt upp

Igår genomfördes strålning nr 6 av 28. Bara 22 kvar ... Idag blev det ingenting pga någon genomgång av maskiner. 
Blir piggare och piggare för varje dag.  Promenader och träning gör sitt.  Mår jättebra och längtar till jobbet. 

Idag har jag tränat på Sös. Kom igång gympan var kul speciellt när man träffar alla i samma situation. Alla kör i sin egen takt och inga krav på någonting.  Jätteskönt! 

Idag har jag även varit och tagit bort 4 st fibrom/skintags idag. Hade tre i ansiktet och en på ryggen. Har velat göra det länge men nu äntligen.  Hade en stor i tinningen så passade på nu innan håret blir för långt. Emla salva och skalpell sen var de borta :) ... när såren läkt ska jag unna mig en skön ansiktsbehandling ....

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer