Arbetsplanering idag

Snart dags för jobb igen

Idag har jag varit på jobbet för att planera min arbetsstart. Det var så roligt att träffa alla igen. Åt lunch med världens bästa kollegor. 
Jag kommer att börja arbetsträna de två första veckorna. Så kommer att arbeta 9-12 måndag-fredag from 27 oktober.  Alltså är man fortfarande sjukskriven 100% under de två veckorna.  Fördelarna är att jag under de tre timmarna kan välja att gå hem om jag inte skulle orka.  Det är iallafall meningen att jag under de två veckorna ska känna efter hur det känns och hur mycket jag sedan vill börja jobba efter de två veckorna.  
Förmodligen börjar jag med 50%.

Nu har jag bara 8 dagars strålning kvar !!! Är pyttelite röd över nyckelbenet men känns knappt.  Kliar en aning.  Annars märker jag inte av något alls.  Två veckor kvar tills nästa påfyllning av implantaten.  När brösten är klara kommer jag att lägga upp en serie foton från början till slut. Känns just nu som vilka bröst som helst.  Precis som mina egna.  Inga konstigheter alls förutom att jag saknar en bröstvårta som snart ska fixas samt ventilerna som buktar ut lite på sidorna. 

Hörs .... ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer