lmorgon är det över

Många känslor just nu

Imorgon är det min sista dag jag strålas. Sista dagen i cancer helvetet.  Känner en blandning av eufori, lycka, rädsla och tomhet. Sen då? När jag fyller 43 har det gått 5 år. Jag vill hoppa dit! Man tycker ju alltid att åren går fort,  har inte den känslan just nu.  Är det nu jag kommer leva som hypokondriker?  Nej! Jag har bestämt mig! Jag ska försöka att inte tänka på att det kan komma tillbaka (med en och annan svacka) , det är inget jag kan göra något åt förutom att leva så sunt som möjligt,  och kommer det tillbaka så vet jag att jag gjort vad jag kan. 

Kommer jag att leva som att varje dag vore den sista?  Förmodligen inte riktigt, då skulle jag dricka champagne och äta jordgubbar på en strand någonstans,  däremot kommer jag att uppskatta varje dag, uppskatta små vardagliga saker och inte haka upp mig på småsaker.  Saker blir så obetydliga när man blir sjuk,  är så glad över det jag har, speciellt världens finaste barn! 

Nästa vecka är det påfyllning av implantaten. 

Hörs imorgon :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer