Jobbat i två veckor

Arbetstränat klart! 

Nu har jag arbetstränat i två veckor 3 timmar per dag.  Imorgon är jag ledig då jag körde 6 timmar förra fredagen.  Nästa vecka börjar jag jobba 25% vilket betyder att jag kommer att jobba mindre än när jag arbetstränat.  Det blir tre dagar i veckan 3 timmar och 10 minuter vilket känns lite.  Men det är ju bara i tre veckor. Men men ... det är självklart bra att ta det lugnt i början så att det inte blir så att man kraschar istället. 

Nu ser man inget av det strålade området.  Var röd över nyckelbenet men det är helt borta nu 2, 5 veckor efter. 

Känns så konstigt att det nästan känns precis som vanligt .. fysiskt iallafall.  Hjärnspökena är svårare att bli av med ... Men de tar iallafall inte över ... de hälsar på ibland och kommer alltid att göra det. 

Träffade en tjej igår som gjort exakt samma resa som mig ... även hon fick direkt rekonstruktion ... vi var ute och fikade sen letade vi upp närmsta toalett och drog upp tröjorna för varandra ... fnittrade som tonåringar där vi stod... då det kändes så knäppt och naturligt på samma gång.  Sån samhörighet ... vi såg precis likadana ut ... 

Återigen ... Fuck Cancer


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer