Problem med höften och elstöt ... suck!!!!

Orolig men ändå inte 

Har senaste veckan haft ont i höften och det är ju inte så kul med tanke på bröstcancern .. men har haft problem med min höft i många år .. får jämt ont i den högra vid löpning och träning. 
Men nu har jag ont utan anledning om man nu inte tänker på att jag börjat röra mig lite mer då jag börjat jobba mm.. även det är en belastning när man inte varit så aktiv på länge. 

Jag hade mitt "sista" läkarbesök igår och när jag beskrev min smärta och historia med höften så sa hon att jag med största sannolikhet har trochanterit  ... inflammation i muskelfästet i höften  .. så först ska jag prova inflammations hämmande tabletter i två veckor ... sen röntgen om det inte blivit bättre. . Suck!!! 
 Nu är även remiss skickad för operation av äggstockarna och det verkar ske ganska snart. ..

Men om inte det var nog så hände något riktigt sjukt idag .. jag bakade lussekatter med barnen. .  Skulle använda elvispen med degskruvarna men den funkade inte ordentligt. . Sen skulle jag skölja av händerna under kranen i köket och fick världens stöt av vattnet och flög bakåt och slog i huvudet. . Var lite borta en stund  ... jätte läskigt! !!!
Ringde elektriker för att kolla vad som var felet .. vi fick inte röra något i köket och när han kom visade det sig att det var elvispen det var fel på och den blev strömförande samt att den låg nära diskhon ... 200 volt mätte den till ... :0

Goda blev de iallafall  


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer