Tutt uppdatering med bilder

Sista påfyllningen samt bilder ... 

Har börjat jobba nu ... äntligen.  Arbetstränar nästa vecka också sen börjar jag 25% ... och från 1 Dec 50% ... sen får vi se i årsskiftet hur det blir.... så skönt att livet sakta börjar återgå till det normala.

Tänker på er alla som är mitt uppe i allt ... kämpa på. Det kommer en dag när det är över och livet blir ljusare. 

Då var det klart.  Vi fyllde på det sista.  Egentligen skulle jag dela upp det på två omgångar men de lyckades pressa in allt. Resultat är endast ok! Den ena är en aning större än den andra och den som är mindre sitter en aning snett eller för långt in. De kommer alltså att bytas ut men det måste man vänta med i 6 månader.  Det är även så lång tid jag kommer att få vänta på att ta bort ventilerna samt att göra en bröstvårta..  Jag är nöjd med formen på den som saknar bröstvårta men inte den andra ... men det är för att den sitter någon cm för långt in vilket gör att den inte fylls ut ordentligt på utsidan.  Å andra sidan är de klart snyggare än innan påfyllning och jag kunde ju ha varit utan! !!!

Jämför man bilder från operations dagen fram till nu så är resultatet jättebra. Ej för de känsliga!!!!


Detta är det som hänt på 3 månader

Operationsdagen








Fyra dagar efter
Ont som satan ... hematom i bröstvårtan. Här är det fyllda med 100 ml vilket gjordes direkt under operationen.










2 veckor efter
På grund av hematomet under bröstvårtan så börjar nu den döda huden falla av. Det ser hemskt ut men jag kände absolut ingenting av det.







En påfyllning
Nu har man fyllt på med  50ml till






Sista påfyllningen
Så här ser det ut idag. Har plåster över ärret då jag har lite strålskadad
hud där














Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer