4:de cellgiftsbehandlingen

Behandling nr 4 igår

Då har jag genomgått fyra behandlingar med denna sortens cellgifter.  Har kommit halvvägs!!!
Fyra omgångar kvar med en ny sort.
Jag mår helt ok men blir otroligt trött de första dagarna med ett tryck i huvudet som får mig att sova mycket .. Efter tre fyra dagar är allt som vanligt igen. 
Nu ska jag vila i tre veckor innan vi börjar med de nya.  Sen körs de varann vecka.  Efter det ska jag vila ca tre veckor till innan operationen.

Jag har haft några jag vill ha tillbaka mitt liv dagar! !! Längtar tills allt blir som vanligt.  En dag känns som en vecka ... tycker att allt går så sakta.  Saknar mitt jobb ... saknar mitt hår ... saknar allt.  Samtidigt är jag glad att allt går åt rätt håll. 

Valborg firades med grillning i trädgården.  Sen var jag med barnen och tittade på brasa. 



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer