ultraljud igen

Ultraljud igen

Lite sen uppdatering.  Har varit lite upptagen med barnen då det varit en del studiedagar ... valborg mm.
Var på ultraljud förra veckan då man sett något litet på det " friska " bröstet på magnetröntgen förrut. Så man skulle försäkra sig om att det inte var något.  En äldre läkare med väldigt skön humor undersökte mig. Han hittade inget och frågade mig om jag ville se om det hänt något med det "sjuka" nu när jag gått igenom tre behandlingar.  
Ja självklart vill jag det!!
Han börjar kolla och frågade var de satt. Jag pekade på stället där jag hade den stora och sen hur det gick som ett bälte till armhålan.  Ja tydligen funkar detta väldigt bra ... jag hittar inte en smula säger han och ler ... och du har fem behandlingar kvar ... !
Jag blev överlycklig! !!
Behandling nr fyra om några dagar ... då har jag kommit halvvägs!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer