Behandling nr 5

Fy fasen! !!!

Nu har jag fått min femte behandling i Fredags ... 
Var till en början nöjd över att inte känna mig tung i huvudet som jag redan under behandlingen gjorde med den förra ... 
Dagen efter kändes precis som vanligt ...  och jag tänkte att det inte var så farligt. 
Idag Tisdag ... är jag inte lika kaxig längre.  Känns som att jag blivit överkörd av en traktor ...orkar ingenting ... ont i muskler ända in till skelettet ... kan knappt resa mig ... orkar inte lyfta armarna ... vidrig smak och beläggning i munnen ....  såååå hungrig hela tiden men allt smakar skit och likadant. 

Har däremot sluppit huvudvärken som satt i två veckor förra gången.  Då jag har migrän sedan tidigare var de cellgifterna ingen hit. 

Sen svettas jag på nätterna ... ligger och sover under min golvfläkt för att klara natten ... 
Försöker nu trösta mig med att det bara är 3 behandlingar kvar! !!!!! 
Sen slipper jag detta och jag hoppas för alltid !!!!!





Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer