Läkaren ringde, analysen klar

Känns som jag lever

Läkaren ringde mig för en liten stund sedan.  Nu har man kollat mina bröst och lymfkörtlar som man tog bort.  Man såg att en portvakt och en lymfkörtel tidigare varit smittad alltså ärrvävnad.  Men inte ett enda spår av cancerceller finns kvar !!!
Jag är så glad !!!

Jag har nu varit hemma sedan igår.  Har ett dränage kvar som jag ska in och dra ut idag eller imorgon. 
Smärtan sitter i men klarar mig ok med värktabletter.  Känns även som att ena protesen sitter lite högt men det får läkaren titta på nu på Måndag. 

För varje dag som går blir jag mer och mer positiv.  Glömmer inte de dystra minerna på de som gav mig beskedet från början. Kände mig så död .... :(

Fuck u cancer !!!



Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer