Ett jävla brev på posten

Är det här verkligen på riktigt? !!!

Idag när jag kom hem från jobbet låg ett brev med texten Karolinska på ... inget konstigt med det då jag säkert fått ett trettiotal det senaste året ... dags för kontroll tänkte jag ... 

Inför operationen av äggstockarna så passade jag även på att lämna cellprov ... innan var det nog två år sedan jag gjorde det ... nu är jag inte direkt i någon fara men jag blir bara så jävla trött. .. jag vill inte höra mer om celler, cellförändringar mm...

Detta är vad som stod:

Bästa T ...
Cellprovet som jag tog i samband med ditt besök inför operationen visade på lätta cellförändringar  ( CIN 1 ). Således ingen cancer. Vi kommer att kalla dig för ett besök på vår mottagning där vi utreder lite närmare med ytterligare provtagning. 

Jävla skit!!! Har ingen lust!
Det första jag gör är att vända mig till min vän och fiende google. 
Denna gång är det som tur är ingen dyster läsning. Nu handlar det mer om att jag fått nog av sjukhusbesök och allt vad det innebär.

Tröstar mig med att det kunde vara värre. Detta är ju ingenting. 

Ville bara klaga lite ....

Kram på er som kämpar på riktigt! 

Kommentarer

  1. Du har all rätt att "klaga"! Så mycket skit du gått igenom. Fan! Hoppas allt ordnar sig. Styrkekram!

    SvaraRadera

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer