Röntgen svar!

Jag har precis fått svar 

Jag lever, lever och lever! Jag gråter och skrattar. Känner mig tom och upprymd på samma gång!
Jag ringde på deras telefonsvarare och sa att jag är nyfiken på svaren. 5 min senare ringde de upp och frågade om jag inte fått brevet än ... Ehhh nej det har jag ju inte men du får gärna ge svaret över telefonen!! 
Både slätröntgen och scintin ser helt normalt ut .. inga konstigheter !!!! 
Jag blev tyst en stund, ser man inget annat fel heller ( som inte är farligt alltså ) , typ sliten höftled eller så? ! Det kan jag liksom leva med! NEJ !!!!! :)) 
Svårt att beskriva lyckokänslan jag känner nu! Nu släpper jag detta för en stund iallafall då det är så här det kommer att vara, upp och ner. 

Får väl se om jag nu kan träna höften till att bli bättre. Har inte ont just nu, mer som att jag är lite stel ... kroppen har ju varit med om så mycket ... 

Pekar finger till Mr C just nu! !!! :)



Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer