Hjälp jag stinker

Svett, svett och åter svett

Svetten har segrat ... jag är sjöblöt 10 gånger om dagen, och det sticks när jag svettas. Känns som att ha en våt One piece av ull på sig,  utan något under. Det började i Måndags  morse på jobbet. Hittills har jag fått någon svett attack på natten sedan operationen, men i förrgår blev det mer intensivt. Det börjar plötsligt med att jag blir lite varmare .. sen ökar det och jag börjar svettas mer och mer .. värst på ryggen. Man jobbar på en stund ... "torkar" ... sen kommer det igen och så har det hållt på. 

Hej början på klimakteriet!  :)

Förra året den här tiden sa jag " herregud jag börjar närma mig 40, jag börjar bli gammal". Två veckor senare fick jag beskedet. Jag fyller snart 38 och helt plötsligt känner jag mig så ung. 40 är ingenting, det finns så mycket kvar att uppleva. 

Har inte fått något svar på röntgen än .. och andra sidan har jag heller inte ringt och frågat, är så rädd för svaret. Vill veta men ändå inte. Kanske gör det imorgon när jag är ledig. 

Suck för denna oro man lever med hela tiden.


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer