Långsam vardag

Tråkigt

Klättrar på väggarna just nu... finns inte så mycket att göra ... ser ut som en ost i huvudet .. regnar ute och inget på tv. Känns nästan hemskt att klaga på sånt när allt ändå går framåt.  Känner mig trött ... inte så mycket pga behandlingen ... mest över tristessen.  
Försöker röra på mig ... vilket tar 1-2 timmar av min dag .. men sen då. Snart är det iallafall påskolov med barnen .. ska bli skönt att vara hemma med dem någon vecka. 

Blodprov på Fredag igen ... nästa vecka däremot händer lite mer.  På Måndag ska jag på sminkkurs via Look good Feel better på Sös ... det ska bli kul.  Sen ut och bowla med jobbet på Onsdag och sen behandling igen på Torsdag. 

Funderar på om jag ska göra Amerikanska blåbärspannkakor ... vill småäta hela tiden då det hjälper mot smaken i munnen.  Den enda biverkningen jag har.  Borstar tänderna och sköljer munnen hela tiden .. inget hjälper :/ .. men det är väl en världslig sak :))))

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer