Look good feel better

Sminkkurs på Sös

Igår var jag på sminkkurs på Sös . Look good feel better drivs ideellt där makeup företag sponsrar med produkter och makeup artister jobbar frivilligt.  Vi var 15 tjejer i alla åldrar som sminkade oss och knöt sjalar under två timmar.. 
Super kul hade vi. En viss tveksamhet kändes i rummet när de från början bad oss ta av oss peruker, mössor och sjalar, men va fasen , vi alla är lika , bara köra på. 







Favoriten var borstsetet från Bobbi Brown



För övrigt så har mina barn haft halsfluss i helgen. Absolut inte bra för mig. Jag började känna mig riktigt hängig i Lördags. Det är svårt att hålla sig undan med tre sjuka barn. Men det vände fort . Det bröt aldrig ut på mig och i Söndags kände jag mig redan bättre.

Nu ska jag in till Sös för läkarbesök. Snart tillbaka :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer