4 veckor efter sista behandlingen

Små saker börjar hända

Nu har det nästan gått fyra veckor sedan sista behandlingen.  Mina ögon har nu slutat rinna, äntligen.  Har sett ut som att jag gått runt och gråtit konstant. 
Jag har även börjat få hår på benen och under armarna. Trodde aldrig jag skulle vara glad över hår där men det är jag !!! Där ögonfransarna sitter börjar jag se små små svarta prickar,  några har kommit ut någon mm. De fjun jag har på huvudet har nog inte blivit fler men däremot mörkare. 
Tröttheten börjar gå över samt värken i låren. 

På Fredag ska jag träffa kirurgen inför operationen på Måndag. Hon kommer att gå igenom hur operationen kommer att gå till och vilka inlägg jag ska välja. Återkommer mer om det på Fredag .

:)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer