Smaken borta efter en dag :(

Irriterande

Smaken är redan borta.  Allt börjar återigen smaka mjöl, sen kommer svampen och till slut blåsorna.  Känner mig seg .. låren börjar verka och har konstant rinnande ögon ... det är inte roligt när det kommer .. men det är nu sista gången! 

Jag brukar iallafall fall få två tre dagar efter behandlingen som jag brukar proppa i mig massor då jag vet att det sen bara funkar med soppa och liknande .. men inte denna gång.  

Har latat mig i soffan hela dagen och serierna har avlöst varandra där Hollywood fruar gnäller att de måste flytta till mindre som BARA är 500 kvm .. stackare ... måste vara jobbigt. 

Jag uppskattar tom den gula maskrosen i min trädgård ..  som jag ska plocka när den börjar vissna ... jaha mina barn och blåsa ut den i deras ansikte ... för det får dem att skratta och det är det bästa som finns :)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer