Kirurgen idag ... såååå mycket positivt !!!!!

Där är du ju !!! ? :/

Har idag haft träff med kirurgen inför operationen som blir 4 Aug ... 

Det var ett glatt och positivt möte för mig och jag fick en riktig kick. Han börjar med att säga .. där är du ju ... det är så roligt att se resultaten från dina bilder. 

De har två dagar innan haft "bröst konferens" där man tittat på mina bilder från början ... mitten och nu i slutet. Nu är det ett "föredetta sjukt bröst" . Han sa ... visst ser vi många bra resultat .. men det är ytterst sällan ... och personligen har jag aldrig sett en sådan snabb tillbakagång som på dig. Redan 6 dagar efter första dosen var nästan allt borta. Det är helt otroligt vad du har svarat bra på behandlingen. Det finns inte ett spår kvar och du hade väldigt mycket från början ... och du ska veta att detta är mycket bra och jag vill säga att din prognos ser mycket bra ut.  Tjohoooooo !!!!!! 

Inte bara det ... det blir dubbel masektomi med DIREKT REKONSTRUKTION!!!!
Jaaaaa !!!! Precis vad jag ville höra !!!! Ville bara pussa honom !

I det ena bröstet får jag behålla bröstvårtan och det andra får de göra en låtsas. Men vad gör det. 1 Aug ska jag dit igen och diskutera storlek mm.

Jag är överlycklig !!!!

Efteråt fick jag gå in till sjuksyrran för lite info. Hon sa samma sak ... hej där är du ju !!! Grattis !!! Det är helt otroligt att se dina bilder och hur du har svarat på cyton ... vilken otrolig medicin va ? 
Mmm otrolig och vidrig på samma gång svarar jag .... 

Nu är det glass och jordgubbar i solen !!!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer