Biverkningarna börjar avta ... men sakta

Sakta framåt

Det värsta är över ... det som återstår är trötthet och rinnande ögon.  Tycker det går alldeles för sakta. Vill ha mig själv tillbaka .. då kommer jag på att det faktiskt bara gått 1, 5 vecka.  Men jag har bråttom till livet.  Jag vill ha hår .. ögonbryn och ögonfransar . Jag undrar hur lång tid det tar.  Jag undrar hur håret kommer att se ut ... 
Tre veckor kvar till operation nu ... Jag är både nervös och förväntansfull. Undrar över resultatet. 

Har varit hemma i nästan 5 månader nu. Om allt går som det ska så tror jag att det blir okt - nov som jag börjar jobba igen.  Jag saknar mitt jobb och mina kollegor.  Det är trots allt roligt att jobba i fängelse världen där ena dagen kan vara helt olik den andra och inte som nu ... same same hela tiden. 

Jag har fått kontakt med flera i samma situation.  Det är så skönt med de som förstår precis vad man går igenom.  Ni som undrar ... precis har börjat er resa ...är i mitten eller avslutat... bara att skicka iväg ett mail ...  det är lättare att ha bc vänner runt sig att prata med. 


tess666.ta@gmail.com

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer