Behandling nr 7

Bara en kvar nu ... tjohoooo!!!!

Då har man fått den näst sista behandlingen! Nu väntar jag på biverkningar igen efter att jag har mått bra i tre dagar ... suck. Men det närmar sig slutet.  Denna gång har jag fått nya mediciner för munnen.  Både för svamp och blåsor.  Min snälla läkare sprang runt på avdelningen och samlade ihop någon ny dunder medicin mot blåsor som inte ingår i högkostnadsskyddet.  Skulle egentligen betala 2000 kr för ett uttag där jag inte ens skulle behöva allt.  Så nu slapp jag det :) Tack fina ! Hoppas att de funkar. 

Idag midsommar kommer lite gäster över på grillning. Ska passa på att äta allt gott innan smaken försvinner.  Känner dock redan att det är på gång. 

Trevlig midsommar till alla !


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer