Helt ok

Sådär med biverkningar

Då var det över för denna gång ... har klarat mig ganska bra.  Ingen smärta denna gång ... endast en känsla av träningsvärk i låren.  Smaken försvann som vanligt men det höll bara i sig i tre dagar.  Däremot fick jag svamp och blåsor i munnen men den nya medicinen hjälpte ganska bra. Nu har nästan en hel vecka att ladda inför SISTA omgången . På Torsdag får jag förhoppningsvis gå igenom detta för allra sista gången ... kommer samtidigt dra ut min piccline ... jaaaa!!!!

Igår överraskade jag mina  barn ( och man ) genom att hämta hem en ny kompis .. ingen hade en aning och barnen blev super glada och gubben fick smälta det ett tag sen tyckte han nog att hon var väldigt mysig ändå.  Har nästan varit omöjligt att få en bra bild på henne men här kommer en än så länge. ..






Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer