Några ord till min son

Till världens bästa

Kom på att jag kommer att vara ensam med mina döttrar i helgen då mannen och sonen ska till Kalmar.  Världens bästa ska tävla i minimoto.
Han vann i Eskilstuna för tre helger sedan och ligger snart på top i Sverige endast 8 år gammal. 

Jag kunde inte vara med förra gången pga cellgifter och inte denna gång heller pga cellgifter. 

Min fina söta förstående son. Du vet att jag vill vara med dig och se dig köra.  Men jag är med varenda varv ... kollar tider och resultat på internet.  Tänker på dig hela tiden.  Och oavsett om du kommer 1 .. 2 ... 3 .. 4 så är du för mig fortfarande världens bästa ...
I slutet av sommaren kommer jag att vara med dig på varenda tävling .. vill inte missa något av det du och dina systrar gör.  Varenda liten del är det mest värdefulla som finns .. och att vara med er varenda dag är det enda som behövs för att göra mig glad. 
Lycka till världens finaste ...



Se länken nedan


Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer