Röntgen

Sen till röntgen

Har idag varit och röntgat buk och lungor. Var en timme försenad då jag slarvigt läst igenom kallelsen. Skulle ju komma en timme innan för att dricka kontrast vätska. Fick komma in ändå ... hoppas att jag inte försenade hela deras dag .... rar och trevlig personal.:)

Nu en nervös väntan på svaren ... de får jag av min läkare senare i veckan om jag minns rätt. Saker och ting förändras ju lite om det skulle finnas någon mer stans, och väntan är ju inte över för det. Skelett röntgen är även kvar.

Jag försöker verkligen att inte tänka på det ... men det är så svårt. Först rasar allt när man får veta om bröstcancern ... jag grät i några dagar för att sedan bli stark ... har bestämt mig för att klara detta ... men om jag nu skulle få mer negativa besked ... då vet jag inte ...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer