Wilma

Världens finaste vän

Jag har fått ett enormt stöd av familj, kollegor och vänner. Man hör om de som har vänner som drar sig undan mm. Kanske pga sin egen osäkerhet,  man vet kanske inte vad man ska säga.  Jag har världens finaste runtomkring mig.  Men sen finns den där som sticker ut från mängden,  med ett hjärta av guld.  En som kan gråta, skratta, svära och vara arg samtidigt. Hon får mig hela tiden att skratta och det är alltid lika roligt att prata med henne.  

Du fick mig att gråta häromdagen.  Inte för att jag var ledsen,  utan sååå rörd. Din gest var så fin och du visste inte om jag skulle bli arg eller glad.  Jag vet att jag vill klara mycket själv,  men det betyder inte att jag inte uppskattar det du gjorde. En liten sak kan betyda så mycket och du skulle se hur jag stod där chockad och bara grät i butiken. ...
Även de som jobbade där började gråta och min man kom inspringande och undrade vad som stod på :) ... han trodde att något hänt och att jag mådde dåligt. 

Fina fina vän

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer