Tumören minskar

Jag kan känna den minska

Ja det stämmer !! 6 dagar efter första behandlingen så kan jag själv känna att något händer.  Det är stor skillnad.  Förrut kunde man se utbuktningen på bröstet och bara dra fingertopparna över så var den där, rund och stenhård. Kunde ju tom hålla i den.  Nu måste jag trycka och leta för att hitta den, och den är mycket mjukare.

Något annat som jag drabbats av är dessa nattliga svettningar.  Herregud, badar ju i svett. Men det får jag stå ut med ..
Hellre det än det där illamåendet jag kände i Lördags. 
Nu har det även börjat klia lite i hårbotten. Jag har inte börjat tappa än men nu börjar det närsom. Min lilla tjej fick klippa av mig halva håret igår.  Jag börjar med lite i taget för att vänja mig men snart ryker det.










Så provar vi med lite lugg






Nu har jag bara stoppat in håret .. men så här blir det snart ... :/




Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer