Tuff mot cancer! ?

Tuff mot cancer! ?

Många jag pratar med säger .. du är en tuff tjej .. du har ett jävlar anamma i dig .. du klarar det här med din jävla vilja mm.

Jo visst är jag tuff i vardagen ... i möte med människor .. jag älskar fart och höjder .. gillar utmaningar ... säger saker jag kanske inte borde vid fel tillfällen mm.

Men kan någon tala om för mig hur man är tuff mot cancer? !!

Jag skulle kunna mörda dig cancer ... slita dig i stycken och gräva ner dig .. men hur? 

Men jag har ett sätt att utmana dig lite ... som kanske hjälper mig en bit på vägen ... jag vet att du bla gillar socker ...

Så bye bye socker ( ok inte allt :) ) ... in med antioxidanter !! Jag ska nog göra det lite svårare för dig ... oavsett om det hjälper eller inte så skadar det mig inte mer ...

Och nej !!! Jag tror inte att det botar eller dylikt .. men det hjälper mig att må bra !!!





Frukost :
Grönt thé ... surdegsbröd ... keso... ruccola ... avokado .. tomat och granatäpple !!!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer