Tankar

Tankar

Den första veckan fick jag gråtattacker lite närsom. Mest när jag tänker på barnen.  Än har de inte börjat se den förändring som kommer ske vilket gör det svårt för dem att ta in. Jag har förklarat för dem vad som kommer hända.  Hur mitt utseende kommer att förändras .. men att det inte är för cancern utan pga de starka medicinerna. 

Nu har jag gråtit klart,  iallafall för tillfället!!!
Jag försöker ha humor i allt.  Brösten skiter jag fullständigt i. Jag bad skämtsamt läkaren att sätta dit lite större när vi väl kommer dit. 

Sen kommer ju det där med håret. Det syns ju. Jag älskar mitt långa hår.  Ja vet att det växer ut så visst det gör ju inte så mycket.  Men ändå.  Kommer jag att vara en av de där tuffa som struntar blankt i peruker ... sjalar och mössor?  Troligtvis inte ... vi får se.

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer