Tre dagar efter

Mår bra

Nu har det gått tre dagar sedan första cellgifterna.  Har mått bra hela helgen utom Lördag morgon.  Medicinerna har hjälpt .. och just nu behöver jag inte ta något mot illamående.  Den enda biverkningen jag har just nu är en äcklig smak i munnen.  Inte den där typiska metallsmaken som alla pratar om,  men något äckligt är det.  Som tur är smakar ändå maten. Kaffe däremot smakar bläää.

Passade på att putsa fönster i helgen,  och när man vaknar och solen lyser på så inser jag att jag inte gjort det tillräckligt bra ... haha .. 







Jag börjar nu fundera på vilken dag jag ska börja klippa av mig håret. Jag har lovat barnen att de får leka frisör och klippa mig hur de vill innan vi rakar av det. Känns lite jobbigt ... men vad sjutton .. det kommer tillbaka!

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Japp jag lever !

Trippelnegativ bröstcancer